motivation is her make up

2012:
continue to smile. Alhamdulillah, Alhamdulillah!

2011:

smiles. Alhamdulillah. The rough journey of 2010 had made her the person she is today.
Nobody knows what the following 365 days would offer to her, but one things for sure, she will try her best not to trip twice, walk every single step with a much more positive attitude, a big huuge heart & believes that she have the most Mightiest, The Most Intelligent, The most Delicate Force with her; Allah Azzawajal. :)

Tuesday, August 31, 2010

ketidaksengajaan yang disengajakan


segala puji bagi Allah yang masih menghidupkan kita dalam iman..

21 ramadhan 1431H

photoscape

belek belek laptop, tengok ada perisian bernama photoscape.
jarang buka, jarang guna dan entah macamana tiba-tiba terbuat mini komik pula.
entah apa-apa je saya ni kan.. kelakar pula bila baca balik. heheee
apepun, lantaran dah siap, saya kongsikan sahaja dengan kalian.
ada typing error dan kesilapan nama watak pada page pertama,
belum dibaiki lagi.. sebab.... saya dah tersave dalam bentuk image yang not editable.
jadi.. "malas" nak buat semula... hu...

pelakon pelakonnya adalah 3 makhluk dalam kamar beradu saya,
cik arnab yang comel, cik bear yang dah buruk (hehe) dan cik zirafah leher pendek.. ;)
saya tidak pandai melukis,
tetapi saya boleh memanfaatkan digital kamera saya yang satu ini.
asalnya mahu menggunakan batang-batang pen, tetapi lantaran tiada "tukang pegang pen", maka saya batalkan . ..

ini attempt pertama saya, dan attempt terakhir saya barangkali,
yang dibuat atas dasar suka-suka,
lantaran saya sedikit "tiada kerja" petang tadi..

klik untuk imej lebih besar. =)

here goes...




dont forget about the message that i wish to deliver. :)

kerana syurga itu, aspirasiku.


No comments:

Post a Comment